Klaar voor onze eerste reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emile Ad - WaarBenJij.nu Klaar voor onze eerste reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emile Ad - WaarBenJij.nu

Klaar voor onze eerste reis

Blijf op de hoogte en volg Emile

23 Augustus 2012 | Canada, Vancouver

Gepakt en gezakt heet dat geloof ik, maar in ieder geval staat alles gereed voor het eerste deel van onze reis. Zondag om 12:30 uur vliegen we met Air Transat naar Vancouver in Canada. We hopen daar plaatselijke tijd om 13:20 uur aan te komen en hebben dan dus nog ruim de tijd om de eerste indrukken op te doen. De eerste 3 dagen gaan we Vancouver en omgeving 'doen' en woensdag begint dan onze cruise naar Alaska. We hopen jullie van tijd tot tijd te kunnen voorzien van een verslagje en mooie foto's.

• 23 Augustus 2012 - 17:18

Anke:

Jippie, het eerste verslag is er! En er volgen vast nog heel veel mooie verslagen meer! Ik spreek jullie vast nog, maar alvast heel veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen. Liefs Anke

• 24 Augustus 2012 - 09:41

Patrick Jagers:

Ad, Emile,

Ik wens jullie de komende maanden een mooie tijd en veilige reizen! Geniet ervan!

Groet,
    Patrick Jagers

• 24 Augustus 2012 - 10:15

Tijs:

Als jullie een olifant tegen komen in Canada, laat het me dan weten!

veel plezierrr
    Tijs

• 26 Augustus 2012 - 12:49

Bernard:

Hoi Ad en Emile,

Wilde gister nog bellen,maar vergeten.

Goede reis,en vooral,geniet van alles.

Greetz ook namens Tjerk

Bernard

• 27 Augustus 2012 - 18:21

Karin:

En ? Hebben jullie al last van een jetlag ??? Hoe bevalt jullie eerste buitenlandse dag ? Had al minstens een heel lang reisverslag van de vliegreis verwacht...... ha ha ha

• 29 Augustus 2012 - 11:13

Ruud:

Hoi Ad en Emile,
    Vandaag naar Alaska, eerste dagen beetje bijgekomen van pakken en reizen.
    Geniet volop van al het moois.
    Groetjes Ruud

Tags: Vancouver